What makes men get "excited" about pvc and plastic?

All rainwear discussions in general or that do not fit into other categories.
therookie1

Re: What makes men get "excited" about pvc and plastic?

Post by therookie1 »

I love the look the feel and the great sounds nothing better than plastic close to the skin .
rainweargirl8

Post by rainweargirl8 »

happy days what a shock when without warning mackintoshes vanished
rainweargirl8

Post by rainweargirl8 »

good to know there a few women that like mackintoshes
JoPVC

Post by JoPVC »

Moi, ce qui m'attire en premier, c'est la brillance, le contraste de couleur, les reflets. Ensuite c'est la douceur du pvc. Parfois, je porte à même la peau (hmmm !) mais j'apprécie aussi de la porter au dessus d'un autre vêtement, j'aime en sentir la douceur en carressant l'extérieur.
J'ai beaucoup d'attirance, sans pour autant être
sexuelle, je me sens protégé, "cocooné" un peu !
ShinyRain

Post by ShinyRain »

Everything..whether it is seeing a female wearing a pvc or plastic raincoat out or wearing one ourselves..the feel of it, the crinkling of the material or how it feels on your skin, clothes underneath or not. The rush of wearing one when it is raining or drizzling and getting a quick look of huh from either sex is quite interesting but really wearing what you want is quite fulfilling in this regard even if for a walk to the rest stop or from the car to your door.
JoPVC

Post by JoPVC »

ShinyRain wrote: April 6th, 2024, 4:19 am Everything..whether it is seeing a female wearing a pvc or plastic raincoat out or wearing one ourselves..the feel of it, the crinkling of the material or how it feels on your skin, clothes underneath or not. The rush of wearing one when it is raining or drizzlingk and getting a quick look of huh from either sex is quite interesting but really wearing what you want is quite fulfilling in this regard even if for a walk to the rest stop or from the car to your door.
JoPVC

Post by JoPVC »

Parfois celà me fait du bien après, un lourd travail de me détendre quelques temps habillé d'un vêtement en pvc, trench, imperméable long, ensemble veste et pantalon ou cape, peu importe, à partir du moment qu'il s'agisse de Pvc, brillant de préférence.
Post Reply